بسم الله الرحمن الرحیم- بحثی با برادران اهل سنت- برادران عزیز باید بدانند – تبلیغ دین الهی کردن کاری اسان نیست دراخرت موی را از ماست بیرون میکشند شتر را دروازه ای به اندازه ته سوزن ریز باید بگذرد یعنی مته به خشاش میگذارند که انسانی که لج بازی کرده وبی جهت عناد ورزیده است – بدنبال منافع نامشروع بوده است نتواند وارد بهشت شود ویکسربه جهنم برود- بشر امروزی هم تا حدودی چنین میکند- اولا تبلیغ کتاب بخاری بعنوان بهترین گنچینه اسلام است یک دروغ اشکاری است وبایدبگردید وان گنچینه راولودر مذهب شیعه باشد- بپذرید- وگرنه حساب شما با کرامالکاتبین است وعذری امروزه ندارید چون امکانات برای تحقیق- فراهم است گول چند نفر انسان جاهل ونادان ومغرض نخورید که قسم جلاله میخورند که شیعه مردود است در روزقیامت این نوع استدلال دیناری ارزش ندارد- وهرچه شیعه جواب های دندان شکن ریز ودرشت میدهد جوابی نمیدهید وجواب علملی شیعه مغلطه میکنید واین کار شما یک سنت شده است یک عالم مرحوم شیعیی به من میگفت که هروقت اقایان به تنگنا افت وهمین کار را یهود ومسیحیت کر د وچقدر حدیث نبوی دقیق بودکه فرمود شما سرانجام یعنی افراد غیرشیعه ناب به همان راه میروید که یهود ومسیحیت رفتند شما درخت را چشم خودنمی بینیدولی با تمام سعی یک خار کوجگ درچشم شیعه میتراشید که اصل ان مال خودشما است ومجبور به این کار شدید- درحالیکه کوچگترین سندی ندارید وما فراوان از شما داریم- دیشت دریک کانال یک استاد اهل کربلا در کانال کر بلا سایت یک دلیل ساده که تصور نمیکنم کسی بتواند پاسخی درمقابلش داشته باشد ولی شما اعتنا نمیفرمائید فکر میکنند به ضرر شما است درحالیکه مداوم دم از عقل میزنید چیزی که درشما نیست همان عقل استدرست مانند یهود ومسیحیت- با الهام از ایشان- فرمودند این حدیث بسیار معروف است که حسن وحسین دوبزرگوار بهشت هستند چه نشسته باشند وچه ایستاده باشند- پر واضح است منظور نشستن وایستادن فیزیکی نیست- پس معنا چیست؟ همانطورکه ان عالم شریف فرمود یعنی چه زمانی کسی را ندارند و حکمی نمی توانند بکنند- وچه زمانی قدرت دارند حتی انقلاب کنند درهردو امام هستند مورد بسیارمهم وکمی سنگین است اما مورد دوم ما میدانیم دان زمان بلکه باید درحال هم چنین باشد که امیت واحده اسلام یک رهبرداشته باشد دران واحد دورهبر معنا نمیدهد درحال قیام یعنی امام حسین علیه السلام پس ایشان رهبر باشد ومابقیه رهبریت راغصب کرده اند اما فرق ان فقه نبوی با فقه امروز اهل تسنن زمین تا اسمان اختلاف دارد بعناون مثال چناچه عبدالناصر شکست میخورد ایشان شورشی بود وخارجی بود وملک فاروق میتوانست جسدایشان یکسال بر دار بگذارد وهمه را وادار به لعنت ایشان کند- ولی چون برنده شد ایشان حق دارد ملک فارق را اعدام کند ویک سال در بالای دار نگه دارد ودستوردهد ایشان رالعنت کنید وچون حضرت امام حسین علیه االسلام پیروز جنگ نشد- خارجی شد؟ پیامبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم چون مطلب را میدانست فرمودند امام حسین علیه السلام درقیام اش امام است ولو شکست ظاهری بخورد وتمام دستوراتش باید چناچه امامبعدی صحیح دانست عمل شود ودیگران به جنایت ایشان شهید کردند ودستورات انها باطل است- اما امام حسن علیه بافقه پیامبر اکرم صلوالته علیه واله والسلم با فقه امروز اهل سنت مغایر است زیرا دراهلسنت کسی که طرفدار نداردوفردمعمولی شده است حق امامت ندارد درحالیکه پیامبر اکرم صلوالته الله علیه واله والسلم چون قضایا را میدانست فرمودند دران حالت انزواامام حسن علیه السلام- باز ایشان امام هستند ودیگران غاصب مقام امامت هستند- هیچکس جرئت ان که نحوی دیگری تفسیر کند ندارد مگرانکه بگوید پایمبر اکرم صلواته الله علیه واله والسلم از علم غیب خبر نداشته است درحالیکه دراحادیث بخوبی روشن میشود که حضرت رسول اکرم ازتمام جریانات اینده بخوبی مطلع بوده است وتمام استنباط های دیگر اهل تسنن پوچ وباطل است نه اجماع ونه بیعت ونه بزور وقلدری حاکم شدن ویا هرنحو دیگری باطل است وخداوندمنان انان را به رسمیت بعنوان امام نخواهد پذیرفت وهیچگونه جواب منطقی اقایان ندارند جز شیره مالی وفریب که اسنان ساده لوح یا زرنگ احمق انرامیپذیرد –ادامه دارد